1. HVAD SKAL JEG BETALE I FRAGT?
2. HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
3. KAN I HJÆLPE MIG MED AT AFGIVE BESTILLING?
4. NÅR JEG FORSØGER AT LÆGGE EN VARE I KURVEN, FÅR JEG AT VIDE, AT DER IKKE ER NOK PÅ LAGER.
5. KAN JEG SPORE MIN FORSENDELSE?
6. HVORFOR HAR JEG IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE?
7. HVORFÅR STÅR DER IKKE NOGET PÅ GLS/UPS, NÅR JEG SØGER PÅ TRACK AND TRACE NUMRET?
8. KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE EN ORDRE?
9. HVOR LÆNGE BLIVER MIN PAKKE LIGGENDE I GLS-PAKKESHOP?
10. JEG HAR IKKE MODTAGET NOGEN SMS ELLER MAIL FRA GLS - HVAD GØR JEG?
11. BEHØVER JEG AT HENTE MIN PAKKE, HVIS JEG HAR FORTRUDT KØBET?
12. JEG HAR MODTAGET ET/EN FORKERT PRODUKT/STØRRELSE/FARVE - HVAD GØR JEG?


1. HVAD SKAL JEG BETALE I FRAGT?

  • Danmark
    Piedi betaler fragten, når du handler for min. kr. 500,-. Ordrer derunder har et fragtgebyr på 39 kr. (GLS-pakkeshop). Levering til privatadresser i Danmark koster kr. 49,- uanset ordrestørrelse.

  • Sverige og Tyskland
    Levering koster kr. 99,- uanset ordrestørrelse

  • Norge
    Levering koster kr. 315,- uanset ordrestørrelse.


2. HVAD ER LEVERINGSTIDEN?

Leveringenstiden er 1-3 hverdage. Alle bestillinger, der afgives på hverdage inden kl. 10, sendes samme dag. Vi leverer med GLS til danske adresser, og GLS leverer som regel dagen efter.

Leveringstiden til udlandet er ca. 4-7 hverdage.


3. KAN I HJÆLPE MIG MED AT AFGIVE BESTILLING?
Du er velkommen til at kontakte butikken på tlf. +4525264040 eller mail-adresse info@piedi.dk, så hjælper vi dig!


4. NÅR JEG FORSØGER AT LÆGGE EN VARE I KURVEN, FÅR JEG AT VIDE, AT DER IKKE ER NOK PÅ LAGER.

Hvis du har forsøgt at lægge en vare i indkøbskurven og dernæst får at vide, at der ikke er nok varer på lager, er det fordi, du har trykket mere end 1 gang på "læg i shopping bag". Oppe i højre hjørne af skærmen vises en lille indkøbskurv med et tal bagved. Tryk på kurven for at gå videre med bestillingen.


5. KAN JEG SPORE MIN FORSENDELSE?

I den leverings-mail, som blev sendt til dig, var der et track- and tracenummer. Du kan via www.gls.dk spore din pakke med dette nummer og se, hvor din pakke er netop nu. Pakker til Norge kan spores på www.ups.com.


6. HVORFOR HAR JEG IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE?

Vær altid meget omhyggelig med at kontrollere, at du har angivet din e-mail-adresse korrekt ved bestillingen. Det er oftest forkert angivne e-mail-adresser, der er skyld i manglende ordrebekræftelser. Det kan også skyldes, at din e-mail-leverandør har et SPAM-filter, som blokerer for visse mails. Mangler du din ordrebekræftelse, kontakt da butikken på telefon +4525264040 eller via mail info@piedi.dk.


7. HVORFÅR STÅR DER IKKE NOGET PÅ GLS/UPS, NÅR JEG SØGER PÅ TRACK AND TRACE NUMRET?

Der kan gå lidt tid, før GLS/UPS registrerer dit track- and tracenummer på deres hjemmeside. Siden opdateres oftes efter kl. 20.
Hvis du stadig ikke kan søge på dit track and trace nummer, kan du kontakte os på telefon +4525264040 eller mail info@piedi.dk, og så vil vi forsøge at hjælpe dig.


8. KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE EN ORDRE?

Som kunde har du altid ret til at ændre eller afbestille din ordre, indtil den er gået til levering. Send straks en mail til os med din ændring, og du får en mail-bekræftelse, så snart vi har justeret din ordre. Du kan også kontakte os på telefon +4525264040. Er ordren afsendt, kan den ikke længere ændres eller annulleres. I så fald skal du returnere varen. Læs mere om returnering her.


9. HVOR LÆNGE BLIVER MIN PAKKE LIGGENDE I GLS-PAKKESHOP?

Du har 10 hverdage til at afhente din pakke i GLS-pakkeshop, før den sendes tilbage til os. For alle pakker, der ikke afhentes, opkræver Piedi kunden et gebyr på 150 kr. Gebyret svarer til de faktiske samlede omkostninger, vi har for returfragt, ekspeditionsgebyr og håndtering.


10. JEG HAR IKKE MODTAGET NOGEN SMS ELLER MAIL FRA GLS - HVAD GØR JEG?

Hvis du af en eller anden grund ikke modtager en mail/sms fra GLS angående afhentning af din pakke i GLS-pakkeshop, kan du blot bruge dit track and trace nummer til at spore pakken på www.gls.dk. Der kan du følge pakken og se, om den er klar til afhentning. Er pakken fremme på udleveringsstedet, kan du hente den med track and trace numret samt din legitimation.


11. BEHØVER JEG AT HENTE MIN PAKKE, HVIS JEG HAR FORTRUDT KØBET?
Hvis du først har fortrudt købet, efter at pakken er afsendt fra os, skal du hente pakken på dit udleveringssted og derefter sende den tilbage til os. Hvis pakken ikke afhentes, bliver den automatisk registreret som uhentet, og du bliver opkrævet et gebyr for den. Det er billigere for dig at hente pakken og returnere den, end det er ikke at hente den. For alle pakker, der ikke afhentes, opkræver Piedi kunden et gebyr på 150 kr. Gebyret svarer til de faktiske samlede omkostninger, vi har for returfragt, ekspeditionsgebyr og håndtering.


12. JEG HAR MODTAGET ET/EN FORKERT PRODUKT/STØRRELSE/FARVE - HVAD GØR JEG?
Ring til os på tlf. +45 25264040, eller send en mail til info@piedi.dk, så hjælper vi dig.