min-ordre-levering-bestilling


Hvilke fragtgebyrer opkræver I?
Danmark: Piedi betaler fragten, når du handler for min. kr. 499,-. Ordrer derunder har et fragtgebyr på 39 kr. Levering til privatadresser i Danmark koster kr. 49,- uanset ordrestørrelse.

Sverige og Tyskland: kr. 99,- uanset ordrestørrelse
Norge: kr. 315,- uanset ordrestørrelse.


Hvor lang leveringstid er der?
Leveringenstiden er 1-3 hverdage. Alle bestillinger, der afgives på hverdage inden kl. 12, sendes samme dag. GLS leverer som regel dagen efter.
Leveringstiden til udlandet er 4-7 hverdage.


Kan I hjælpe mig med at afgive bestilling, eller kan jeg bestille over telefonen?
Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. +4525264040 eller mail-adresse info@piedi.dk, så hjælper vi dig!


Hvor befinder mine varer sig?
I den leverings-mail, som blev sendt til dig, var der et track- and tracenummer. Du kan via www.gls.dk spore din pakke med dette nummer og se, hvor din pakke er netop nu. Pakker til Norge kan spores på www.ups.com.


Hvorfor har jeg ikke fået nogen ordrebekræftelse?

Vær altid meget omhyggelig med at kontrollere, at du har angivet din e-mail-adresse korrekt ved bestillingen. Det er oftest forkert angivne e-mail-adresser, der er skyld i manglende ordrebekræftelser. Det kan også være, fordi din e-mail-leverandør har et SPAM-filter, som blokerer for visse mails.

Kontakt i så fald vores kundeservice med en e-mail og angiv for- og efternavn, så vi kan finde din ordre og give dig besked.


Hvorfor står der ikke noget på siden på www.gls.dk/www.ups.com, når jeg søger på track and trace numret?
Der kan gå lidt tid, før GLS/UPS registrerer dit track- and tracenummer på deres hjemmeside. Vent lidt og prøv så igen.
Hvis du stadig ikke kan søge på dit track and trace nummer, kan du kontakte os på telefon eller mail, og så vil vi forsøge at hjælpe dig.


Kan jeg ændre eller afbestille en ordre?
Som kunde har du altid ret til at ændre eller afbestille din ordre, indtil den er gået til levering. Send straks en mail til os med din ændring, og du får en mail-bekræftelse, så snart vi har justeret din ordre.


Hvor længe bliver min pakke liggende i GLS-pakkeshop?
Du har 10 hverdage til at afhente din pakke i GLS-pakkeshop, før den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, der ikke afhentes, debiterer Piedi kunden et gebyr på 150 kr. Gebyret svarer til de faktiske samlede omkostninger, vi har for returfragt, ekspeditionsgebyr og håndtering.


Jeg har ikke modtaget nogen SMS eller mail fra GLS. Hvad er der sket?
Det bedste, du kan gøre, er at søge på GLS' hjemmeside ved hjælp af dit track- and tracenummer. Er pakken fremme på udleveringsstedet, kan du hente din bestilling med track- and tracenumret samt din legitimation. GLS sender en SMS eller en mail til dig, når pakken er klar. Hvis du ikke har fået en SMS eller mail, har du sikkert angivet et forkert SMS-nummer eller mailadresse ved bestillingen.


Behøver jeg at hente min pakke, hvis jeg har fortrudt købet?

Hvis du først har fortrudt købet, efter at pakken er afsendt fra os, skal du hente pakken på dit udleveringssted og derefter sende den tilbage til os. Hvis pakken ikke hentes, bliver den automatisk registreret som uhentet, og du bliver debiteret for den. Det er billigere for dig at hente pakken og returnere den, end det er ikke at hente den. For alle pakker, der ikke afhentes, debiterer Piedi kunden et gebyr på 150 kr. Gebyret svarer til de faktiske samlede omkostninger, vi har for returfragt, ekspeditionsgebyr og håndtering.


Hvorfor har jeg fået et forkert produkt eller en forkert ordre?
Ring til vores kundeservice på tlf. +4525264040, eller send en mail til info@piedi.dk, så hjælper vi dig.